EKONOMİ
Giriş Tarihi : 06-07-2020 19:27   Güncelleme : 07-07-2020 11:30

ERTEKİN, PASTA KESİP BAŞARIYI KUTLADI

Erciyes Anadolu Holding Ceo'su Dr. Alpaslan Baki Ertekin, İstanbul'da bayi gezilerini tamamladı.
Ertekin ziyaretleri ile ilgili yaptığı değerlendirmede "3 gün İstanbul Avrupa yakasında mobilya bayilerimizi ziyaret edeceğiz. İstanbul Avrupa yakasında 80 İstikbal mağazamız, 74 Bellona mağazamız ve 28 Mondihome mağazamız var. Gönül 182 mağazamızın tamamını gezmek istese de mümkün görünmüyor. Bismillah dedik, Esenyurt’tan başladık." yorumunu yaptı.
İşte  Ertekin'in İstanbul izlenimlerinden kesitler:
Güne sabah 8.30 da Ali-Özgür-Özkan Topçu kardeşlerin misafiri olarak kahvaltı ile başladık. Topçu kardeşlerin Esenyurt’ta 4 adet İstikbal mağazaları var. Esenyurt  İstikbal mağazamızı gezdik, çok beğendik.
Esenyurt’ta daha sonra Necmi- Nail Ataş beylere ait olan Mondihome mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Ataş kardeşler işlerden ve markamızı taşımaktan son derece memnunlar.
Esenyurt’ta daha sonra 4 Bellona mağazası olan Seyfullah-Emsal- Selvettin- Yusuf Ataş beylere ait olan mobilyacılar caddesi Bellona mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Emsal bey yeni açtığı bu Bellona mağazasında işlerden çok memnun.
Esenyurt’ta son olarak Yılmaz- Yıldırım Korkmaz kardeşlere ait olan Bellona mağazasını ziyaret ederek Esenyurt programımızı tamamladık. Çarşı içi çok katlı güzel bir mağaza bulduk.
Esenyurt’tan sonra Avcılar’a geldik. K.Çekmece ve Avcılar’da 2 İstikbal bayisi bulunan Mehmet Göker beyin Avcılar İstikbal mağazasını ziyaret ederek Avcılar programımıza başladık. 8.000 m2 lik teşhir alanı ile muhteşem bir mağaza ziyaret ettik.
Avcılar’da daha sonra 2 Bellona 1 İstikbal olmak üzere toplam 3 mağazası bulunan Mehmet-Ali Aksu beylere ait olan Bellona mağazasını ziyaret ederek Avcılar programımıza devam ettik. E-5 cepheli çok güzel bir Bellona mağazası gezdik.
Avcılar’da daha sonra 2 Mondihome mağazası bulunan Kamil Yılmaz, Musa Yılmaz, Sinan Ataş beylerin E-5 mağazasını ziyaret ederek Avcılar programımıza devam ettik. Mondihome markamız için önemli bir mağazayı gezdik.
Avcılar’dan sonra Yenibosna Starcity AVM’ye gelerek holding şirketlerimizden Doğa AŞ’ye ait olan Bellona mağazamızı ziyaret ettik Mağaza müdiremiz Özlem hanım ve mesai arkadaşlarımız bizleri güleryüzleri ve hoş sohbetleri ile mutlu ettiler.
Yenibosna’dan sonra geldiğimiz Şirinevler’de Ali Kaya ve oğlu Mikail Kaya beylere ait olan Bellona mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik.
Şirinevler’de yine Ali Kaya ve oğlu Mikail Kaya beylere ait olan İstikbal mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Ali bey ve Mikail bey satışlardan memnun, yüzleri gülüyor.
Şirinevler’de daha sonra Sadık Kaya beye ait olan Mondihome mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Sadık bey çok güzel bir mağaza yapmış, çok mutlu olduk.
Şirinevler’de sonra yine Sadık Kaya beye ait olan Mondi Uyku Merkezini ziyaret ettik. Holdingimizin ev tekstili markası @doquhome ‘un 9. aydan sonra tüm Türkiye’de açacağı  Doquhome Bedding mağazaları ile bu mağazayı da Doquhome Bedding yapacağız.
Şirinevler’de son olarak yine Celal-Cengiz-Cemil Altunbaş kardeşlere ait olan E-5 üzerindeki İstikbal mağazasını ziyaret ederek bugünün programını tamamladık. İstikbal mağazası modern görünümü ve güzel teşhiri ile dikkat çekiciydi, çok etkilendik.
Şirinevler’de daha sonra Celal-Cengiz-Cemil Altunbaş kardeşlerin E-5 üzerindeki Bellona mağazalarını ziyaret ettim. Altunbaş kardeşlerin İstanbul’da 5 Bellona 7 İstikbal toplam 12 mağazaları var. Bellona mağazası olağanüstü güzel dekore edilmiş.
Güne sabah 09.00 da 2 İstikbal 1 Bellona toplam 3 bayisi olan Kamil Bilici ve oğulları Süleyman- Turgut Bilici beylerin sahip oldukları Gaziosmanpaşa İstikbal mağazasını ziyaret ederek başladık. Çok güzel bir mağaza bulduk, çok memnun ayrıldık.
Bayrampaşa’dan sonra toplamda 2 Bellona mağazaları olan Eyüp- Hakan Parlakkılıç beylerin Gaziosmanpaşa Kazım Karabekir’de sahip oldukları Bellona mağazasını ziyaret ettik. Eyüp beyle satış elemanlarının eğitimi ile ilgili güzel bir sohbet yaptık.
Gaziosmanpaşa’dan sonra 500 Evler’in Bayrampaşa sınırlarında olan Ümit- Cemil Mican kardeşlerin sahip oldukları Mondihome mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. İstanbul’un en büyük Mondihome mağazasını çok beğendik.
Kazım Karabekir’den sonra Fahri- Besim Gece beylerin Gaziosmanpaşa Mevlana’da sahip oldukları İstikbal mağazasını ziyaret ettik. Besim beyle yatırım aracı olarak altın hakkında güzel  bir sohbet yaptık.
Mevlana’dan sonra Halil Dönmez ve oğlu Mahmut Dönmez beylere ait olan  Gaziosmanpaşa merkezdeki İstikbal mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Halil abi ile sohbet çok keyifliydi.
Gaziosmanpaşa merkezde daha sonra Mehmet- Mustafa- Eyüp- Zafer- Kadir Parmaksız kardeşlere ait Bellona mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. İşler iyi, keyifler yerinde, yüzler gülüyor.
Gaziosmanpaşa merkez Bereç’te daha sonra Müslüm Önkol beye ait olan İstikbal  mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Müslüm bey bulunduğu muhite değer katan güzel bir mağaza yapmış.
Gaziosmanpaşa merkez Bereç’te daha sonra Altan Aygün beye ait olan Bellona mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Geniş cepheli, modern teşhirli güzel bir mağaza gezdik.
Gaziosmanpaşa merkez Bereç’te son olarak Mehmet Albayrak beye ait olan Mondihome mağazasını ziyaret ettik. Mehmet beyi 3.evladı Ali’nin doğumu ile ilgili tebrik edip, vatana, millette, ana-babasına hayırlı bir evlat olmasını temenni ettik.
Gaziosmanpaşa merkez Bereç’ten sonra geldiğimiz Gaziosmanpaşa Tepeüstü’nde Adnan Keçicioğlu beye ait olan İstikbal mağazasını ziyaret ettik. Adnan bey uzun yıllardır aynı mağazada markamızı başarı ile temsil ediyor
Gaziosmanpaşa’dan sonra geldiğimiz Eyüp- Alibeyköy mobilyacılar yolunda Niyazi- Ömer Balcı kardeşlere ait 1 İstikbal 1 Bellona toplam 2 mağazadan İstikbal mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik.
Eyüp- Alibeyköy mobilyacılar yolunda daha sonra yine Niyazi- Ömer Balcı kardeşlere ait 1 İstikbal 1 Bellona toplam 2 mağazadan Bellona mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Genç kardeşlerin başarısı ile mutlu olduk.
Eyüp- Alibeyköy mobilyacılar yolunda son olarak İbrahim Balcı beye ait olan Mondihome mağazasını ziyaret ederek Alibeyköy programımızı bitirdik. Isparta- Yalvaç kirazı eşliğinde sohbet çok tatlı oldu.
3 gün planladığımız İstanbul Avrupa yakası mobilya bayi ziyaretlerinin 2.gününde son olarak 4 farklı ilçede toplam 4 Bellona mağazaları olan Kürşat- Fevzi Köksal kardeşlerin Gaziosmanpaşa 500 Evler Bellona mağazasını ziyaret ederek 2.günü tamamladık.
İstanbul Avrupa yakası bayi ziyaretlerinin 3. ve son gününe sabah 08.00’de Bağcılar’da başladık. 2 İstikbal 2 Bellona toplam 4 mağazası olan Erdem Sütütemiz beyefendinin Güneşli İstikbal mağazasını ziyaret ederek programımıza başladık. Sultançiftliği’nden sonra geldiğimiz Arnavutköy’de Kamuran- Cüneyt- Halil İbrahim Öztürk kardeşlere ait Mondihome mağazasını ziyaret ettik. Cüneyt beyin 3. evladı Kerem Ali’nin doğumu dolayısıyla amcalarını tebrik  ettik.
Güneşli’den sonra geldiğimiz Masko’da 3 İstikbal mağazası olan Recep-Can-Hayri Güneykaya beylere ait olan İstikbal mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Masko’nun kurucu başkanı olan Recep beyden Masko’nun hikayesini dinledik.
Masko’da son olarak Burcu Yanık hanımefendiye ait olan Bellona  mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Burcu hanım ve ekibinin ciroları çok iyi, neşeleri yerinde, yüzleri gülüyor. Başarı pastasını kesip afiyetle yedik
Masko’dan sonra geldiğimiz Sultangazi- Sultançiftliği’nde Adem- Cemalettin- Muammer Akçay kardeşlere ait İstikbal mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Sultançiftliği İstikbal’de Akçay kardeşlerle sohbet çok güzeldi.
Masko’da daha sonra 1 Esenler 1 Masko toplam 2 Mondihome mağazaları olan Hüseyin- İbrahim- Recep beylere ait olan Mondihome mağazasını ziyaret ederek programımıza devam ettik. Aslan ailesi 2 mağaza ile İstanbul’da en geniş teşhir alanını sunuyorlar.
Erciyes Anadolu Holding Ceo'su Dr. Alpaslan Baki Ertekin, İstanbulda bir başka bayi ziyareti ile de ilgili olarak
"İstanbul Avrupa Yakasında 3 gün süren turumuzda bana eşlik eden holding şirketlerimizden
@boypaspazarlama GM’ü Cüneyt Ocak beye GM yrd İhsan Emren ve İstikbal-Bellona-Mondi pazarlama müdürlerimiz Eray Saygın, Ekrem Aktaş, Yusuf Cengizoğlu beylere teşekkür ederim." şeklinde görüş belirtti.
Öte yandan Ertekin, " Arnavutköy’de son olarak Mustafa Yılmaz beye ait olan Bellona mağazasını ziyaret ederek 3 günlük İstanbul Avrupa yakası mobilya bayileri ziyaretimizi tamamlamış olduk." şeklinde konuştu.
Ertekin, "Emeğini, gücünü veren binlerce mesai arkadaşım ile, Türkiye’nin en sevilen markaları ile Erciyes gibi dimdik arkandayız Türkiyem"dedi. (Haber Merkezi)