SPOR
Giriş Tarihi : 24-04-2021 21:03   Güncelleme : 24-04-2021 21:03

23 NİSAN ZİRVE TlRMANlŞl YAPILDI

ATAM HER ZAMAN ZİRVEDE
K2 dağcılık ve kayak ihtisas spor külünün 2021 faaliyet poğramında yer alan 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı Erciyesin zirvesinde kutladık   FALİYET PROGRAMI
Faliyetin adı; 23 Nisan Erciyes Zirve Tırmanışı
Rota; Şeytan Boğazı Kulvarı
Kullanılan teknik malzemeler; Kask, kazma, krampon, baton
Hava durumu; açık ve güneşli.
Faaliyete katılan dağcılarımız;
İsmail Yılmaz(faaliyet sorumlusu)
Mustafa Eliaçık, Mert İsmail Eği, Nihat Tufan, İbrahim Gürlekci, İsmet Malkoç, İbrahim Doğruer.
22 Nisan saat 15.00'de Erciyes Gençlik Spor Kamp Eğtim Merkezi önünde toplanan 7 dağcımızla birlikte Çobanini kamp yerine hareket edildi.
17.00'de kamp yerine ulaşıldı ve çadırlar kuruldu. 19.28'de İftarımızı yaparak çadırlarımıza geçtik ve dinlenmeye çekildik.
23 Nisan sahurdan sonra saat 03:45'de zirveye hareket edildi. Zemin sert, hava biraz soğuktu(-3)
Kar sert olunca iz açma olmadı ve rahat yürüdük. saat 05.25'de Kahvaltı Kayalıkları'na ulaştık. Kazma ve kramponlar takıldı. 06.00'da Şeytan Boğazı kulvarına girildi. Zirveye kadar sert kar üzerinde intikal yapılıp 08.40'da zirveye ulaşıldı. Burada saygı duruşundan sonra İstiklâl Marşı ve Andımızı okuduk.
10.00'da aynı rotadan inişe geçildi. Zemin yumuşadığı için inişimizde de bir sıkıntı olmadı. Saat 12.00'da kamp alanına ulaştık. Çadırlarımızı toplayıp, 13.10'da hareket ettik. 15.20'de Tekir Kamp Eğitim Merkezinin önüne geldik. Dağcılarımızla vedalaşarak 15.40'da herkez evlerine hareket etti.
Bu güzel faaliyetimize katılan dağcılarımızı canı gönülden kutluyorum.